Přečteno za květen 2017


Měsíc květen je známý tím, že je (co se týče knih) velice plodný. Vyšlo mnoho titulů, které si chci přečíst.
Pro mě to byl, bohužel, měsíc plný písemek. Na čtení moc času nezbylo, večer už jsem byla unavená. Obávám se, že v červnu to nebude o nic lepší, ne-li ještě horší.
Přečetla jsem šest knih, stejně jako minulý měsíc. Asi vás zaujala skutečnost, že na blogu je jen pět recenzí. Šestou knihou je Malý princ, kterého jsem četla do povinné četby.

Co jsem přečetla:


1) Po zemi bloudím dál (recenze ZDE)
Tato novinka od CooBoo mě velice zaujala. Je to historický román s fantasy vsuvkou v podobě Leahiny schopnosti. Doporučuji! Nečekejte fantasy, pak byste byli zklamaní. Jelikož mě dějepis baví a autorka vytvořila skvělý příběh plný napětí, kniha si u mě vysloužila kladné hodnocení.

2) V šedých tónech (recenze ZDE)
Reedice knihy od Ruty Sepetys byla bomba! Také historický román, ale reálnější a bez fantasy vsuvky. Není tomu absolutně co vytknout!

3) Illuminae (recenze ZDE)
Tady je to složitější. Pokud jste doposud nečetli recenzi, mrkněte, tam to rozebírám dopodrobna. Bohužel mě po ódách ostatních bloggerů trochu zklamala. Ale tisíc lidí, tisíc chutí, takže pokud máte rádi sci-fi, směle do ní!

4) Oko za oko (recenze ZDE)
Novinka na našem trhu od Jenny Han a Siobhan Vivian mě naopak velmi mile překvapila. Za mě teda ještě lepší než Všem klukům, které jsem milovala. Super oddechovka, ale nudit se nebudete...

5) Malý princ
Přiznávám, že to nebyl můj šálek kávy. Asi jsem na to moc přestárlá a nechápavá. Ale četla se svižně, za půl hodinky přečteno.

6) Koruna (recenze ZDE)
Další kubulínská novinka, kterou mohu jen chválit! Společně se Selekcí nejlepší díl série!

NEJ:

Nejveselejší: Oko za oko
Nejsmutnější: V šedých tónech
Největší překvapení: Koruna, Po zemi bloudím dál (nemohla jsem se rozhodnout)
Nejlepší: Koruna, V šedých tónech (opět nerozhodně)

Trochu kubulínský měsíc, no. Jinak celkem 1 879 stran (nic moc, no).
Cristine






Komentáře

Oblíbené příspěvky