UNBOXING: Knihy z Albatrosu

Poprvé publikuju článek o unboxingu! Překonala jsem další blogerský milník.
V pondělí večer jsem odeslala objednávku a dnes, tj. ve středu, mám knihy doma.

Poslední dobou jdou ty balíky líp rozdělat! Trochu se mi stýská po tuně kartonu...

Tramtadadá, první knihou je kniha Bez srdce, novinka od mé milované autorky Měsíčních kronik, Marissy Meyerová. Jsem zvědavá a to hodně! Celkem bichle a klasicky brožura...


Další knihou je nádherná Koruna, poslední díl Selekce od Kiery Cassové. Ta je taaak nádherná! Miluju to!



Tohle je teda výsledek dnešního malého unboxingu. Mám dvě knihy celkem za 479 Kč. Z Albatros Media jsou (jako vždy) nepoškozené a rychle dodané.


Více informací o mně a knihách na Instagramu: @cristi_book_style
Cristine

Komentáře

Oblíbené příspěvky