RC: Prokletý princ


Název v originále: Broken prince
Autor: Erin Watt
Překladatel: Zuzana Ľalíková
Nakladatelství: Baronet
Rok vydání v ČR: 2017
Goodreads: 4,11
Databáze knih: 91 %
Počet stran: 320

Následující anotace a hodnocení obsahuje spoilery k prvnímu dílu této série, pokud jste ho tedy nečetli, podívejte se radši na recenzi Papírové princezny. Odkaz na ni najdete TADY.

Anotace: Reed Royal má vše, co by si mohl přát: vzhled, postavení, peníze. Dívky na elitní akademii Astor Park stojí frontu, aby si s ním mohly vyrazit, a kluci mu závidí, jenže Reedovi nikdy nezáleželo na nikom jiném než jeho rodině – dokud mu do života nevstoupila Ella Harperová.
To, co začalo spalující nenávistí a plánem, jak nové otcově chráněnce udělat ze života peklo, se brzy změní v něco silnějšího. Chce ji mít nablízku a zajistit jí bezpečí. Když ji však Reed jedinou hloupou chybou odežene a uvrhne tím rodinu Royalů do chaosu, začne se mu život rozpadat pod rukama.

Ella ho už nechce. Tvrdí, že jeden druhého jen ničí.
Možná má pravdu.
Tajemství. Zrada. Nepřátelé. Nic podobného Reed dosud nepoznal, a pokud chce získat svou princeznu zpět, musí dokázat, že jí za to stojí.


Série: Prokletý princ je druhý díl z trilogie Royalové. Třetího dílu bychom se měli dočkat na podzim.

Obálka: Obálka se nese v podobném duchu jako obálka Papírové princezny. Modrá je moje oblíbená barva, takže se mi líbí.

Hodnocení: Ella je na útěku a všichni Royalové jsou z toho velmi nesví. Reedovi bratři vědí, proč Ella utekla a začnou se Reedovi vyhýbat, obzvlášť Easton.
Naštěstí se Callumovému detektivovi podaří Ellu vypátrat. Ella je zpět v paláci Royalů a k její nelibosti se Callum vrátil k Brooke, která je těhotná a Ella má podezření, že otcem dítěte není Callum, ale Reed.
Druhý díl se mi líbil víc než první, protože tu přibyly kapitoly z pohledu mého oblíbence Reeda. Knihu jsem přečetla prakticky za den, je velmi čtivá. A po dočtení Papírové princezny mi ten svět fakt chyběl, takže je to vysoce návykové.
Autorky vytvořily strašně otevřený konec, to je to nejhorší, protože se dalšího dílu dočkáme až na podzim.
Nevím, co bych vám tu psala, byla to super úžasná jízda, za mě lepší než první díl! Dávám 99 %, ale to jedno procento jsem strhla za ten otevřený konec.

V následující části recenze jsou popsány mé pocity z konce knihy a pozor!!! Bude to obsahovat SPOILERY!!! Takže pokud jste knihu ještě nečetli, prosím, ukončete teď čtení recenze. Nemělo by to pak pro vás ten WOW efekt. Děkuji za pochopení.

Taky jste z toho konce tak mimo jako já???
Takže si to shrneme: Reed měl k Brooke namířeno, večer u Royalů zvoní policie a Reed je hlavní podezřelý z její vraždy, z mrtvých se nám vrátil Ellin otec Steve.
Já si myslím, že Reed Brooke nezabil, musel by k tomu mít sakra velký důvod. Klidně to někdo mohl takhle narafičit. A je dost možné, že tyto události souvisejí s návratem Stevea.
Co si o tom myslíte vy? Napište mi když tak do directu na můj Instagram @cristi_book_style, potřebuju to s někým probrat :D.

Cristine


Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky