Humbook & humbuk


Ufff, tento článek jsem měla už skoro napsaný, když mi došlo, že je hrozně nudný. Takže jsem stiskla Delete a celý ho smazala. Pak přišla taková hloubavá chvilka, protože jsem nevěděla, co si teď, doprčic, počnu, když jsem ho celý smazala. Přemýšlela jsem, jak to zpracovat, aby se lišil od těch, co už o Humbooku vznikly. Nakonec jsem se rozhodla psát to v plusech a mínusech a doplnit to o slovníček (pro vás cizího) moravského slangu, který najdete na konci článku.

+Je šestého října, zítra je den D!
-Ještě musím absolvovat cestu do Prahy s celou rodinou.
+Na benzínce mají fast food! To jsme se to nadlábli!
-Kolona. Stojíme. Nejedeme.
+Jsme na místě.
-Náš apartmán je až ve čtvrtém patře a světe, div se, tu není výtah.
+Konečně se můžu jít vyspat do růžova.
-Na mé půlce postele se rozhodl vyspat do růžova můj bratr.
+++++Spím...
-Zvoní mi budík.
+Ale ne kvůli škole.
-Kus frgálu mi zůstal mezi zuby a nemůžu najít párátko.
+Konečně vyrážíme směr metro!
-Trafika (nebo jak se tomu v Praze říká), má zavřeno a já ani táta neumíme s automatem na jízdenky.
+Na automatu je návod.
-Stejně jsme to udělali blbě a místo polovičního mám normální lístek.
+Metro tu jezdí častěji než u nás auta.
-V metru vedle mě seděla Martina Krausová (to není to mínus) a nepoznala jsem ji. Sorry jako.
-Přestupujeme na tramvaj a nevíme, jakým směrem je MeetFactory.
+Pomohla nám paní důchodkyně a našli jsme to!
-Po výstupu z tramvaje začíná intenzivněji pršet.
-Dívce stojící ve frontě přede mnou se zasekl v křáku deštík. Chuděrka!
+Mně se to přece stát nemůže.
-Chyba lávky! Může se to stát a dvě sekundy poté se to stalo.
+Dostáváme VIP tašky a vcházíme dovnitř.
+Ráj existuje!
-Asi si to myslí i lidi, kteří stojí ve frontě na knihy přede mnou.
+Udržela jsem se na uzdě a mám jenom tři knihy a Humbook hrnek a triko.
-Je tu lidí jak sviňa!
+Mám plecháček, obal a výhru od Miší alias Radši knihu!
-Díky mému skvělému orientačnímu smyslu jsme nestihli celou besedu Martina Bečana.
+Martin Bečan mi podepsal Kaziměsty!
+Vidím a slyším Jenny Han!
-Vložte komentář...
+Setkala jsem se s Magic in books a mám výhru z giveaway i od ní!
-Musím si přikoupit ještě plátěnku navíc, jelikož to už nemám kam dávat.
-Chtěla bych fotit, ale všude je jakési předpotopní osvětlení.
+Potkala jsem Klárku z Klářiny knihy!
-Nevím, jak se jí mám představit.
+Není třeba! Poznala mě!
-Čumím na ni jak zjara, takže to musí být divné.
+Mám tetování!
-Je jen dočasné...
+Vyrobila jsem si na workshopu krásně vonící svíčku.
-Nemůžu najít svou Humbook parťačku Áďu.
+Nenašla jsem ji (to není to plus), ale jsem na besedě od A.G.Howard!
-Na srazu u Instagrafu je jaksi málo lidiček.
+Beseda s princem Ládíkem je totálně super, tak moc jsem se už dlouho nenasmála!
-Ládík mi při podepisování říká, že jeho bývalá přítelkyně je taky Kristýna.
+Ládík je teď volný!
-Na záchod je tak velká fronta, že snad nestihnu A-Z Book tag.
+Stihla jsem to a dokonce zazněla má otázka. Na W!
-Chtěla jsem si na autogramiádu koupit ještě Stačí jen chtít, ale už je vyprodané.
+Ve frontě jsem relativně ve předu.
-Čekám, čekám, čekám...
+Ve frontě jsem se seznámila s Knižnou dušou, je to moc milá holka, povinně follow na Insta!
-Jenny nepíše věnování.
+Vše mám podepsané a šťastnější už ani být nemůžu, protože začali rozdávat vodu zdarma!
-Áďa už odjela domů. Co si tu sama samotinká počnu?
-Seznámila jsem se s Aninspirace, která mě oslovila s tím, ať si k nim přisednu. Rovněž followujte!
+Sedíme spolu v Chillout zóně a skvěle se bavíme.
-Už musím taky domů...

Slovníček cizích slov:
frgál = koláče z Valašska (to je oblast okolo Beskyd. Furt nic? Neva.)
křák = keř
jak sviňa = jak prase, prostě hooodně moooc

Snad jste se aspoň trošku pobavili a snad se tam za rok s vámi všemi uvidím!
Děkuji moc všem za přečtení, odebírání blogu a jakýkoliv komentář mě velice potěší!
Cristine




Komentáře

  1. Skvělý článek, vážně mě pobavil :) Já byla na Humbooku také i když jsem spíše zklamaná. Radši jsem odtamtud z té mačkanice prchla i s prázdnou, protože jinak bych v té frontě na knihy stála asi do teď :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wau! Krásně napsaný článek, super zpracování! ��❤

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek! Škoda, že už to skončilo :/

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezky, čtivě a zábavně napsaný článek! J.H.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky