DK: 94 %
GR: 4,05*/5*
Počet stran: 320
Série: DIMILY #2
POZOR! Recenze může obsahovat spoilery k prvnímu dílu!

Anotace:
Eden už svého nevlastního bratra Tylera neviděla skoro rok. Ačkoliv svůj tajný vztah kvůli okolí ukončili, nemůže na něj zapomenout. Když pak nečekaně dostane od Tylera pozvání, aby s ním strávila léto v New Yorku, je nadšená. Jenže za tu dobu se leccos změnilo. Ona je momentálně šťastná po boku svého přítele Deana a doufá, že i Tyler se posunul dál. Jak dopadne jejich setkání ve sluncem rozpáleném New Yorku - městě, které nikdy nespí? Odolají pokušení, nebo dají svým citům volný průběh? Bude jejich láska dost silná na to, aby ustála zkoušku, která nebude jednoduchá? DIMILY je zkratka tvořená z prvních písmen názvu prvního dílu trilogie Did I Mention I Love You? Autorka Estelle Maskame má obrovskou fanouškovskou základnu a její série se ve světě stala fenoménem. Ve Velké Británii se DIMILY trilogie zařadila do žebříčku pěti nejlepších young adult knih všech dob.

Hodnocení:
Pokud mne sledujete už delší dobu, tak si jistě pamatujete na to, že jsem první díl Víš, že tě miluju? četla v létě. První kniha rozhodně předčila má očekávání, která po přečtení ne moc dobrých recenzí byla fakt nízká. Příběh skončil dosti otevřeně, takže jsem si pokračování nemohla nechat ujít! U prvního dílu jsem zkritizovala Fragment za špatně udělanou korekturu, ale jakoby si mou recenzi fakt přečetli a dali si tentokrát záležet! Takže tentokrát palec nahoru pro Fragment - za korekturu i za tu úžasnou tyrkysovou českou obálku!
Když se odpoutáme od obálky, tak Estelle svůj lehký styl psaní prostě nezapře! Pokud ji neznáte, tak je to velmi mlaďoučká slečna spisovatelka a není o moc starší než její hlavní hrdinové, takže dokáže dobře popsat jejich chování. Moc se mi líbily popisy New Yorku, kde je hlavní hrdinka na prázdninách, měla jsem prostě pocit, že jsem tam doopravdy s ní. V knize se zároveň objevují dvě nové postavy - Emily a "Snake", obě byly skvěle vykreslené a moc jsem si je oblíbila. Co se ale "starých" postav týče, tam už tak pozitivní nebudu. Místy mě dost štvali, furt se tam střídaly dialogy typu "Miluju tě, zůstaneme spolu navždy!" "Nutně tě potřebuju ke svému životu, bez tebe bych umřel!" s "Musíme se rozejít! Tenhle vztah nemá budoucnost!" "Nojo! Co by tomu řekli lidi?". Takže asi chápete, co myslím. Takové pocity jsou pochopitelné, ale když to řeší celých 320 stran?
Ale na druhou stranu to bylo moc čtivé, máte to přečtené za chvilku a vzhledem k tomu, že mi ještě doznívala čtecí krize, to byla ideální volba. Na začátku léta by měl vyjít třetí a poslední díl s názvem Víš, že mi chybíš?, takže se nemůžu dočkat! Pokud bych Vám měla doporučit pouze jednu sérii na léto, byla by to právě tahle!
Přeci jen knize plný počet hvězdiček dát nemůžu. Dávám jí čtyři, ale takové lepší čtyři, něco mezi čtyři a čtyři a půl.
☆☆☆☆
Za poskytnutí knihy k recenzi mockrát děkuji Dobrým knihám, první díl si můžete koupit tady, je docela ve velké slevě, druhý díl si můžete zas pořídit tu, je rovněž ve slevě, takže se koupě vyplatí! Pokud byste chtěli ještě trochu naplnit košík, klikněte sem.
Cristine.