Tipy na letní čtení



Asi si říkáte, že léto je už v plném proudu a já prudím s tipy na letní čtení. No jo, pozdě, ale přece. V tomto článku bych Vám ráda doporučila pár knih, které jsou jako stvořené pro horké dny!


1) Letní dny a noci (sestavila Stephanie Perkinsová)
☆☆☆
Začneme povídkovou knihou, která je už jen podle názvu a obálky totálně letní. V prvé řadě moc chválím CooBoo za boží ořízku (stránky knih z boku) se sluníčky a celkově grafiku. Kvůli té jsem si knihu koupila. Letní dny a noci jsou mix žánrů, ač podle názvu by se mohlo zdát, že půjde čistě jen o bezduchou romantiku. Ne všechny povídky mi sedly, to říkám narovinu, ale rozhodně jsou tam takové, co za to stojí. Nejvíc se mi zalíbila povídka od Veronicy Roth, autorky série Divergence, ale třeba vás okouzlí jiní - třeba Leigh Bardugo (bude na Humbooku!).

2) Láska a gelato (Jenna Evans Welch)
☆☆☆☆
Je libo letní Florencie? Pokud je vaše odpověď kladná, tak tuhle knihu byste rozhodně neměli minout! V příběhu se skrývá mnohem víc než jen romanťárna, řeší se v něm i vážná témata a hlavní hrdinka se vyrovnává se smrtí matky. Kniha je navíc naprosto ideální na cesty - je to tenký paperback ideálního formátu do kabelky. Autorce u nás vyjde i další kniha s názvem Láska a štěstí

3) trilogie DIMILY (Estelle Maskame)
☆☆☆☆
Trilogie DIMILY je opravdu nefalšovaná letní romance, pro někoho možná klišé, ale když ono to bylo tak čtivé! Zatím u Fragmentu vyšly dva první díly Víš, že tě miluju? a Víš, že tě potřebuju? a mám pro Vás skvělou zprávu - začátkem srpna vyjde poslední díl Víš, že mi chybíš?! Opravdu Vám knihy doporučuju, pokud se chcete jen tak odreagovat, třeba u moře na pláži! Knížky vyšly v paperbacku, takže se Vám po cestách nepronesou.

4) Můj život u sousedů (Huntley Fitzpatrick)
☆☆☆☆☆
A to nejlepší nakonec! Tuhle knihu jsem přečetla už asi šestkrát a nikdy se to neomrzí! Samantha pochází z velmi bohaté rodiny, ale sní o životě svých chaotických sousedů se spoustou dětí. Když je jednoho dne pozoruje ze střechy, jeden z nich si jí všimne... 
Tahle kniha mě přivedla ke čtení young adult a to jsem na ni narazila čirou náhodou v knihovně. Tohle si musíte přečíst, fakt, pokud máte aspoň trochu podobný vkus jako já! 




zdroj obrázků: www.albatrosmedia.cz/



Komentáře

  1. Fajn tipy, já jsem četla pouze Víš, že tě miluju, a bylo to skvělé! Ale nejvetsi problem u me je, že já v létě ctu Fantasy, a nejčastěji o Vánocích čtu klasicke romance. Asi jsem zvlastni ctenar, no =D.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky