RC: Falešný polibek


Název v originále: The Kiss of Deception
Autor: Mary E. Pearson
Překladatel: Jana Jašová
Nakladatelství: CooBoo
Rok vydání v ČR: 2017
Goodreads: 4,06
Databáze knih: 88 %
Počet stran: 368

Anotace: Království Morrigan je ponořeno v tradicích a příbězích o dávném světě, ale některé tradice princezna Lia nemůže překousnout. Například sňatek s někým, koho nikdy nepotkala. To vše pouze kvůli zajištění politického spojenectví.
Lia má všeho po krk a je připravena začít nový život. V den své svatby utíká do na míle vzdálené vesnice, kde se usazuje mezi obyčejnými lidmi a především dvěma záhadnými a přitažlivými muži – jedním princem, kterého si měla vzít, a jedním vrahem, který má za úkol ji zabít. Obklopena tajemstvími a lžemi musí Lia odhalit nebezpečné skutečnosti, které otřesou celým jejím životem, zatímco se pomalu začíná zamilovávat do jednoho z dvou cizinců.

Série: Jedná se o první díl série s názvem Kroniky Pozůstalých. Měla by to být trilogie + novela. U nás vyšel zatím jen Falešný polibek.

Obálka: Neznám nikoho, komu by se nelíbila. Obálka knihu opravdu hodně vystihuje a zelená byla dobrá volba. Nádherná je také pod přebalem - na omak je jako starší kniha, která má obálku z látky. Je udělaná také pěkně graficky uvnitř. Nesmím zapomenout na mapu, sice jsem už viděla přehlednější, ale stejně vám pomůže ve zorientování v knize.

Hodnocení: V anotaci máte jméno Lia, ale naše princezna se celým jménem jmenuje Arabella Celestine Idris Jezelia, První dcera Morrighanu. Na jméno Arabella jsem narážela už dřív, je to super! Doufám, že všichni znáte seriál o princezně Arabele! A Lia, jakož to První dcera by měla mít magickou schopnost, dar. Ten se u ní zatím neprojevil. Větší starost jí ale dělá plánovaný sňatek z rozumu s princem z království Dalbreck. Společně se služebnou Pauline prchá do Terravinu žít prostý nekrálovský život. Setkává se s Kadenem a Rafem, dvěma muži, o nichž víme to, že jeden z té dvojice je onen princ z Dalbrecku a druhý zabiják z království Venda.
Největší pozitivum pro mě byla Lia, konečně úžasná hlavní hrdinka, kterou jsem si zamilovala. Já jsem na hlavní hrdinky docela náročná, takže pochopte, že Lia je fakt úžasná.
Autorka měla zajímavý nápad s hádáním, kdo je kdo. Já si to tipla dobře. Když budete pozorní, odhalíte, který je princ a který zabiják.
Celkově mě dějová linka opravdu zaujala, není to taková typická klišoidní YA fantasy kniha.
Určitě po knize sáhněte, stojí opravdu za to! Jsem napnutá jak struna, protože konec je hodně otevřený a druhý díl vyjde (tuším) příští rok.
Za mě 99 %, je tam ještě malinký prostor pro zlepšení, kterého se určitě dočkáme v dalších dílech!
Video o této knize je už na YT, odkaz najdete TADY.

Sledujte mě na Instagramu: @cristi_book_style
Koukněte na můj kanál: Kristýna Sosíková, za odběr budu ráda!
Cristine

Komentáře

Oblíbené příspěvky