UNBOXING: Knihy z Albatrosu


Dnes mi přišel balíček, ze kterého mám neskutečnou radost!

Minule jsem psala, že mi schází tuna kartonu a oni mi vyhověli! Mám to i s kartonem. Upřímně, jsem fakt ráda. Balík měl jakési dírky, pošta si s ním asi pohrála.

A je to Falešný polibek s Láskou & gelato! Obě jsou teď hodně populární a všemi opěvované, opravdu se moc těším!

Kráska se zmrzlinami s názvem Láska & gelato

Ještě větší kráska - Falešný polibek. Nádhera! Už teď ji miluju! Akorát ten přebal je trochu náchylný, položila jsem ji na stůl a už je na něm flek...

A tohle je tedy výsledek unboxingu! Knihy mě přišly na 411 Kč a jsou objednané z Albatrosu.
P. S. Omlouvám se za ty moje nehty, lakovala jsem je v sobotu a ještě se nesloupaly.
Chcete info o dalších unboxinzích? Sledujte: @cristi_book_style
Cristine

Komentáře

Oblíbené příspěvky